Empoderant els conductors de vehicles elèctrics a nivell nacional: Preguntes més freqüents

No deixis que l’aprensió per un vehicle elèctric t’angoixi. Explora les nostres preguntes freqüents per a conductors de vehicles elèctrics i propietaris de llocs per convertir-te en el proper expert en vehicles elèctrics.

A.

Qualsevol vehicle elèctric que sigui compatible amb CC i es carregui mitjançant connectors de CC estàndard pot utilitzar els nostres carregadors ràpids.

A.

Totes les estacions de recàrrega InstaVolt estan equipades amb connectors CHAdeMO i CCS2.

A.

Les nostres estacions estan connectades, és a dir, els endolls estan connectats, de manera que, a part d’algunes excepcions de vehicles (a continuació), no cal que portis el teu propi endoll.

Tesla Model S & Els conductors del Model X necessitaran un adaptador de recàrrega CHAdeMO o CCS que es pot comprar al teu distribuïdor local de Tesla. El Tesla Model 3 és compatible amb la recàrrega CCS sense un adaptador de recàrrega.

A.

Tots els carregadors InstaVolt costen 0,xx € per kWh d’utilitzar, sense necessitat de preocupar-te per connexions inesperades o quotes de membres. És a dir, no hi ha sorpreses quan pagues.

Creiem que la conducció de vehicles elèctrics hauria de ser per a tothom, per tant, no t’has de preocupar de les subscripcions ni de les targetes RFID quan carregues amb InstaVolt.

A.

Som fàcils de trobar! Estem ampliant la nostra xarxa cada dia. Totes les nostres estacions de recàrrega ràpida es poden trobar al nostre mapa InstaVolt.

A.

Entenem que les úniques sorpreses que gaudeixen els nostres clients són aquelles que inclouen una festa! Per això, no trobaràs costos addicionals ocults quan carreguis amb nosaltres. Sense quota de connexió ni abonaments mensuals, només pagues per allò que utilitzes.

A.

Si necessites ajuda mentre carregues amb nosaltres, truca a la nostra línia d’assistència al conductor gratuïta al 0808 281 4444

T’oferim atenció 24 hores quan i on ho necessitis.

Els nostres enginyers i equips de manteniment a nivell nacional treballen matí, tarda i nit per garantir que la nostra xarxa es mantingui en el millor estat de funcionament per als nostres clients.

A.

Sempre que sigui possible, volem incloure carregadors accessibles a les nostres ubicacions. Abordar l’accés és una part fonamental de la nostra estratègia per garantir que la conducció de vehicles elèctrics sigui una opció viable per a tothom.

Tanmateix, nosaltres, com altres proveïdors de la indústria, ens trobem amb reptes d’espai, sobretot quan estem adaptant els llocs existents. Tanmateix, quan construint un lloc des de zero, tenim un major control sobre la disposició i podem incorporar espais més accessibles als nostres dissenys.

A.

Si pagues amb targeta de crèdit o dèbit contactless, es reserva temporalment una tarifa de preautorització a la teva targeta. Això és per validar la targeta i es pot veure al teu compte com una «Transacció Pendent». Aquest import de preautorització es cancel·larà i se substituirà per l’import real que se t’hagi cobrat pels kWh consumits durant la sessió. Tingues en compte que, depenent de la teva entitat bancària, aquest ajust pot tardar uns quants dies a corregir-se.

Tingues en compte que la tarifa de preautorització s’aplicarà cada vegada que toquis una targeta al carregador o al terminal de pagament. Si no pots iniciar una recàrrega en el primer intent, et recomanem que truquis al nostre equip d’assistència al

0808 281 4444.

A.

Si no es dispensa energia, la tarifa de preautorització es liquidarà en un termini de 5-10 dies laborables, en funció de la rapidesa amb què el teu banc pugui liquidar transaccions de 0,00 €.

Tingues en compte que l’equip d’InstaVolt no pot discutir consultes sobre el vostre banc. Si no es reemborsa l’import de la preautorització en un termini de 5-10 dies laborables, posa’t en contacte amb el vostre banc per obtenir més ajuda.

A.

Tot i que InstaVolt no imposa una estada màxima, es recomana als conductors que moguin el seu vehicle un cop hagin completat una sessió de recàrrega per permetre que altres conductors ocupin el seu lloc i carreguin els seus vehicles. També es recomana als conductors que compleixin qualsevol aplicació de l’estacionament al lloc on es troben els carregadors. InstaVolt no es fa responsable de les multes o sancions incorregudes per no complir les restriccions d’aparcament a tot el lloc.

A.

No. InstaVolt opera en terrenys operats per tercers i, com a tal, els conductors que utilitzen les estacions de recàrrega InstaVolt han de complir l’aplicació d’estacionament existent al lloc que es pot trobar a la senyalització de la ubicació.

A.

Si és pràctic, posa’t en contacte amb la recepció o la recepció de la ubicació on estiguis carregant per veure si es pot identificar el propietari del cotxe. Si això no és pràctic, envia un correu electrònic a info@instavolt.co.uk amb detalls del lloc en què has intentat carregar, data i hora. Podem compartir aquesta informació amb els nostres socis in situ i treballar junts per reduir el risc que torni a passar.

A.

No. Ens esforcem per facilitar la recàrrega del vehicle elèctric a tothom, inclosos els nostres socis-propietaris. Per això, oferim atenció les 24 hores del dia quan i on els nostres clients ho necessitin.

Els nostres enginyers i equips de manteniment a nivell nacional treballen matí, tarda i nit per garantir que la nostra xarxa es mantingui en el millor estat de funcionament per als nostres clients. Si necessiten ajuda, tot el que han de fer és trucar a la nostra línia d’assistència al conductor gratuïta al 0808 281 4444.

A.

No cal preocupar-s’hi, perquè a InstaVolt assegurem que els nostres carregadors siguin a prova de futur. Les unitats que utilitzem es poden actualitzar a mesura que es desenvolupa la tecnologia de la bateria, és a dir, no cal eliminar-les o substituir-les a mesura que evolucioni la tecnologia.

A.

Tenim una cobertura d’assegurança completa, inclosos 10 milions d’euros, (11.683 € a 31/07/23) de l’assegurança de responsabilitat civil. Això vol dir que no cal que contractis cap assegurança addicional, tot i que et recomanem que avisis la teva pròpia asseguradora que s’han instal·lat carregadors al teu lloc.

A.

Una instal·lació típica consta de dos carregadors. Per acomodar-ho, llogaríem una petita parcel·la, aproximadament de la mida de dues o tres places d’aparcament.

A.

Abans que es pugui organitzar res, el nostre equip haurà de visitar les teves instal·lacions per identificar la viabilitat de la instal·lació. Un cop acordat això, parlarem junts de les nostres condicions comercials (com ara els ingressos de lloguer que et paguem).

Després d’això, durem a terme diverses enquestes detallades del lloc abans d’acordar amb tu el disseny dels punts de càrrega. A continuació, enviarem sol·licituds de planificació i connexió a la xarxa en nom teu. Un cop tinguem permís per començar, instal·larem els equips i els connectarem a la xarxa.

Un cop els carregadors estiguin instal·lats i operatius, continuarem monitoritzant i mantenint les unitats. Duem a terme un programa continu de manteniment que inclou una neteja periòdica de les unitats, perquè els nostres carregadors llueixin sempre el millor possible.

A.

Treballarem amb vosaltres durant tot el procés d’instal·lació per assegurar-nos que hi hagi una interrupció mínima.

A.

Cap. El nostre servei és totalment finançat i ho cobreix tot, des de la planificació i la instal·lació fins a la connexió a la xarxa i el manteniment. A més d’això, et pagarem el cost del lloguer per permetre’ns utilitzar el teu espai.

A.

Guanyem els nostres diners amb la venda d’electricitat als conductors. A mesura que el nombre de vehicles elèctrics a la carretera continua creixent, i amb la nova legislació que tots els vehicles nous seran elèctrics el 2030, podem recuperar la nostra inversió i ampliar la nostra xarxa.

A.

La durada del nostre contracte d’arrendament pot oscil·lar entre 10 i 30 anys, la qual cosa t’atorga un compromís d’inversió en infraestructura de vehicles elèctrics a les teves instal·lacions, així com un augment dels ingressos i la captació de clients.